Nekad Cwakcwaak33 | Medlem ansökning [3llee_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cwakcwaak33

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad är ditt discord namn? Cwakcwaak33

Vad är ditt födelsedatum? 6 Februari 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Peterson och han lever själv inga vänner, han försöker bli medborgare i stan. När Erik var liten så lämnade hans pappa honom och hans mamma klarade inte av mig då bestämmde jag mig för att leta hus om det var nån jag kunde stanna hos ett tag men det ville dom inte för jag var så smutsig och inte dushat på ett tag när jag inte har haft ett hus på länge så dom fick jag fortsätta sova på gatan. fast sen efter ett tag när blev ali äldre, då tog han tag i sitt liv han sökte till mekonomen och falk och nu kanske kriminell så småning om. Och nu är Abdi 20 år gammal så nu klarar han sig på egen hand. Abdis intressen har alltid varit bilar te.x Qpark, Mekonomen, köpa bilar och sen sälja bilarna för mer pengar, falk, Bennys. När Abdi blir medborgare eller om han nån gång blir det så ska han bli kriminell

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill se till att alla har kul och det finns något åt alla. Jag har i hela mitt liv (IRL) gått efter reglerna och det tänker jag fortsätta med. Jag har tidigare haft karaktär i Unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska inte alltid vinna, t. ex. om jag blir rånad så ska jag inte alltid spela för att vinna, då blir det ju tråkigt. Man ska låta andra vinna med.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har förstått VDM=när man använder bil som vapen RDM=När man dödar någon för ingen viktig anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Efarenhet har spelat i snart 5 år och har alltid tagit mitt rp serisöt vill att det ska bli bra senarion samt att det ska gynna alla som är med så det blir en rolig upplevelse för alla.

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka