Accepterad CW1 | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CW1

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198013713671/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? CW#0193

Vad är ditt födelsedatum? 18 Oktober 2003

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Vlad Drago, han kommer från en tuff uppväxt i ryssland och sedan flyttade till sverige med små marginaler inga pengar inget jobb han var bara 15 när han flyttade därifrån hans föräldrar bor kvar i ryssland så soss tog hand om honom. han blev mobbad i skolan för han inte kunde svenska och hatade att gå till skolan men han var väldigt duktig i skolan så han fick betyg att komma in på ett gymnasium som var ekonomi inriktning försäljare.
Han tyckte gymnasiet var tråkigt och tog han ingen vart så han hoppade av. Några månader senare gjorde han lumpen för att mogna upp och växa som person. Lumpen gjorde mycket för Vlad han fick träffa nytt folk som öppnade upp en ny värld för han vilket var droger och vapen dom berättade mycket om hur dom hade det hemma ungefär hur VLad hade det hemma i ryssland. Han tyckte det lär intressant. Efter lumpen så började han hänga med dom som han hade träffat i lumpen han flyttade snabbt hem till en utav killarna som han träffade dom bodde tillsammans och delade samma intresse vilket var bilar, dom båda gillade bilar dom pratade mycket om vilka bilar dom skulle vilja skaffa Vlad vill ha en audi q7 det är hans drömbil. Så dom började stå ute på kvällarna och dela weed började dom med men jobbade sig snabbt upp till tyngre droger och från där till vapensmuggling. Dom gjorde sitt första rån som gick sådär han blev tagen och skickad till fängelset och fick massor med böter. Han fortsatte med att sälja droger för att få ihop pengar till bötern och sin efterlängtade drömbil. Sen gjorde han sitt andra rån som var mycket bättre han lyckades komma undan med sina andra vänner dom fick ihop 300 tusen kr var och dom fick ligga lågt några dagar. Men som alltid allt roligt har sitt slut hans ena kompis blev dödad av ett skott i pannan för han hade försökt lura en person på pengar hans andra kompis blev intagen på livstid i mexico efter ett försökt till rån där. Nu vill han flytta till en ny stad för han vill söka revansch på poliser och andra gäng. han gillar inte vara i ett stort gäng för det leder bara till mer problem med polisen han gillar att ha några kompisar att rulla med max 10 helst mindre han ska skaffa sig några vänner och tjäna svarta pengar för att köpa snabba och feta bilar och kunna försörja sin familj som har det svårt i Ryssland. Vlad bryr sig om utseende på framtiden men han tänker inte oroa sig för den just nu han vill bara leva i nuet och må gött och göra det han tycker är kul. Han är 192 cm lång, har brunt hår naturligt, Han gillar att jobba tills han inte har ork kvar han har inte så mycket tid att träna och sån skit när han väl är ledig är det chips och netflix som gäller. Han har 1 barn som är 2 år gammal och en flickvän som han vill gifta sig med han är förlovad och dom ska börja planera bröllopet.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har mycket erfarenhet inom RP allt från det kriminella och lagliga RPadnedet. Jag vill även vara med och skapa ett roligt RPande för andra som jag spelar med och även för mig själv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag vill bli WL för jag blev tipsad av en vän som hittat eran server på en lista om bra servarar i sverige och har letat ett tag efter en bra server och denna värkar vara bra

Hur hittade du Unive? Tipps från en vän

Vad har du för mål med ditt rollspel? Skapa ett så bra Rp för mig och dom jag spelar med och ha så roligt so möjligt

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej bara hoppat lite in och ut men spelar inte på någon aktivt just nu

Senast ändrad:
Bra skrivit. Hittar dock inte dig på discorden. Kan du ändra ditt namn?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka