Nekad cw gaming | Whitelist ansökning [Melvino]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

cw gaming

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198856368881

Vad är ditt namn i verkligheten? Casper Warnestam

Vad är ditt discord namn? cw gaming#3699

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Patrik Widell och är 33 år gammal han är född och uppvuxen i jönköping han är född 1987 den 12 mars Patrik hade en uppväxt som var fruktansvärd han var ute och gick med sina föräldrar men dem blev rånade dem sa till patrik att han skulle springa hem men när han bara hade kommit runt hörnet hörde han två skott det var då han förstod att dem var döda. Det var nu som han ville börja ställa upp för samhället han började träna bli äldre och sköta skolan han ville bli polis. och det är nu därför han är påväg in i stan för att ansöka som polis han vill inte att någon annan ska uppleva det som han gjorde han vill kunna finnas där för folk i nöd. Patrik är inte feg han är en person som är en bra ledare lyssnar på vad andra har att säga inte är självisk och dem flesta han jobba med innan tycker om honom.

Varför ska just du bli whitelistad? jag tar five m och rollspel väldigt seriöst eftersom det simulerar livet så att säga. och mina kompisar rekommenderade denna server pga erat rp och era mods men också hur bra community är vilket jag märkt hur era personer reagerar i olika disskutioner ooc.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? som jag sa innan så vill jag ha en bra och trygg plats där jag kan rp och inte känna mig utanför och samtidigt inte bli kränkt och det känner jag att denna servern har

Hur många timmar har du på FiveM? 510 timmar

Hur hittade du Multistaden? som sagt med hjälp av vänner och eran stora och härliga community

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? jag spelar inte på någon annnan server.

Utveckla lite mer Varför ska just du bli whitelistad? och Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?
gör en ny ansökan och utveckla.
Nekad.

Låser & Arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka