Nekad cuzipo1 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NinosRP

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Cuzipo13/

Ditt Hex-ID: steam:11000014b826da5

Vad är din discord tagg? leonz#4696

Vem var det som bannade dig? IcaMaxi

Bild på banmeddelande: Screenshot_4241.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För halv ooc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det enda jag gjorde var att säga " gudarna " vilket jag hört många andra säga men dom har inte blivit bannade så trott de varit okej? Tror jag till och med hört andra staffs säga de? De var det enda jag sa och blev bannad 14 timmar pågrund av de?

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Som sagt.. enligt mig så tycker jag det är en felaktig bann, då jag blev bannad för halv ooc men det enda jag sa var " gudarna " och flera andra har sagt de utan bann även staffs så jag fattar inte varför jag blir bannad 15 timmar för de?

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har aldrig blivit bannad innan.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Vet inte vad jag hade kunnat göra annorlunda då jag trodde det var okej.. eftersom många andra gör det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Lärt mig att man inte får använda sig utav något sånt men trodde ju de eftersom många andra gör de som sagt och även staffs har gjort det. Men kommer aldrig hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka