Nekad CuZeW | Medlem ansökning [erikozzt]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CuZeW

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/CuZeWGaming/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander Klingborg

Vad är ditt discord namn? CuZeW#3856

Vad är ditt födelsedatum? 17 Mars 1996

Berätta om din karaktär. Felix Mägi är född i staden Södertälje söndagen den 17 mars 1996, Tillsammans med sin mamma, pappa och storebror Richard Mägi, Uppväxten har alltid varit bra för Felix, Lätt att få kompisar då han gillar att prata samt även lyssna på människor. Alltid omtyckt av sina klasskompisar och viljan att hjälpa andra under skolgången var alltid något som fanns tid för och det gjorde honom omtyckt. Att vilja hjälpa andra började redan när Felix var liten då han redan tidigt hjälpte sina föräldrar fast på sitt sätt, Minsta lilla grej som att kasta papper i soptunnan eller gömma smutsiga tallrika under soffan för han tänkte ju att det blev rent för man såg det inte. Felix Växte med tiden och egenskaperna fanns kvar.
Personer i hans omgivning sa alltid att han skulle satsa på att bli polis för han var snäll och ansvarsfull. Något som felix strävade i senare tid till att bli. Han kämpade helhjärtat till att få bra kondition och pluggade stenhårt för att bli antagen på polishögskolan. Något som han också lyckades bli och nu står han här i dag redo att göra sin aspirant tid i en annan kommun, och fullfölja sina mål till att skapa en tryggare vardag för människorna runt hans omgivning.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? - Tycker ni ska välja mig för jag lägger väldigt mycket tid på mitt rollspelande och försöker hela tiden utveckla det så folk runt min omgivning trivs lika bra som jag.
Jag tror jag kan bidra med positiva saker som alla gillar,

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? - Har både hört och sett bra saker om Unive på Twitch samt discord, Och vill gärna uppleva det själv och se vad Unive har att erbjuda, - Utveckla mitt RP:ande och uppnå nya höjder och utveckla min fantasi ännu mera.

Hur hittade du Unive? Kompis rekomenderade

Vad har du för mål med ditt rollspel? - Rollspelar för att komma iväg från verkligheten lite att vara en annan person och utöva ett yrke som jag inte kan göra just nu i mitt liv, Att skratta och ha roligt med vänner och skaffa nya vänner,

Vad har du som mål att uppnå på Unive? För att ha roligt och få massa skratt och ha det roligt tillsammans med alla andra spelare.
Utveckla mina RP kunskaper ännu mera!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? inte just nu, spelade innan på Underground Roleplay,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka