- Meddelanden
- 90
- Reaction score
- 1
Åtgärds-referens
ID: 2361 — Normal (5p)
Typ: Powergaming (§ 4.1h)
Anledning: skjuter ur bil
Personal: SEAN35
Datum: 2026-05-02
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Vi är i en skottlossning med ett rival gäng. Vi ser att de är en av oppsens bil framför oss så vi säljer att köra där ifrån. Konstigt nog så krockar vi in dem fast vi inte ens var nära. De väljer att direkt att skjuta mot huvudet och jag blir så stressad att jag råkar att skjuta han ur bilen.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? Det jag ser som problem är att de riktade och sköt och vi använde våran sista utväg för att skjuta fast de va inte med mening + att han blev inte ens benad på min skärm fast på hans vart han de. De är på grund av att det är för för mycket dsync på servern. Och oavsett ifall jag hade skjutit eller inte så han min grabb hoppa ut i farten medans de sköt på mig och bena båda. Han kan också medverka att han stod upp efter jag råkade skjuta.
Har du bevis som stödjer din överklagan? Nope men klippet som han skickade in ser man tydligt att de är sista utväg. Man måste också kunna gå på en människas ord och inte tro hela tiden att man ljuger.
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja