Nekad curtis | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

alibaba

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199162258736/

Ditt Hex-ID: 110000147a4f530

Vad är din discord tagg? ac#8729

Vem var det som bannade dig? philip320

Var är du bannad? FiveM Servern discord server

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Okej nu ska jag berätta allt och vad som har pågått under den senaste tiden, Jag tror ni har bannad mig och alla mina kompisar som blivit inblandade i detta. för att vi har upfört oss som skit. Vi har betet oss riktig dåligt och gjort videos om er server så att folk ska tycka den blir ner tryggt, men detta har vi inte känat nåt på och vi har en anledning till detta. Så jag och mina kompisar haft bråk men en staff som kallad voice om jag minns och han har blivit riktigt arg på oss för nån anledning som jag ej känner till. Och när han var arg tyckte han att det var kul att han sa att han skulle doxa oss och vi trodde inte på detta tills det hände. Och det var då vi vända våra tankar emot er server och börja försöka trycka ner den.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Detta hände ganska länge sen men allt jag kommer ihåg är att vi har betet oss som skit och rdmat och vdm och lootat och brutit emot nästan ganska många regler i er server. Förlåt. Jag har spelat här i ungeför 3 år tills jag blev bannad och aldrig känt tryck emot mig själv och vara rädd att jag ska bli doxad som vi alla då blev.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har lite olika anledning tex, en AC och 1 SV och 2 normalt (inklusive denna). SV bannen var för att jag slog en grabb som slog mig på sjukhuset och den normala var för att jag körde utan däck. Vad jag har lärt mig av SV bannen var att jag inte ska slå folk bara för att de slår mig på en allmänplats och den normala har jag lärt mig av att kolla runt bilen innan jag åker i den.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Genom att anmäla detta till en annan staff som kan ta hand om det och göra det till konsekvenser från denna staffen som då doxxat oss alla. Ber hemskt mycket om ursäkt om hur vi har betet oss under en lång tid och hur vi har brutit emot regler. Vi kanske gick för hårt med att han hota oss men förlåt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att jag ska göra staff reports och undvika dom hära sakerna. Detta skulle då aldrig hända igen om jag skulle då kunnat fått en chans som jag vet är välldigt liten men det skulle aldrig hända igen. Vore snällt om vi skulle kunna prata om detta privat för jag vet att ni fortfarande och alltid kommer vara arga på mig och mina vänner men tycker det gick för långt med detta att jag har blivit perma bannad pågrund av detta. Jag vet dock inte om voice fortfarande är staff då mina kompisar säger att han har fått indragen men det gör mig lite gladare. Och i videon vi la upp för att förnedra servern så var det att vi fick en kommentar av voice med våra irl namn som gjorde så att vi tog ner den och blev rädda

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka