Nekad curr33 | Medlem ansökning [Darksiqe]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

curr33

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? erik

Vad är ditt discord namn? erik bergman

Vad är ditt födelsedatum? 16 Juni 2004

Berätta om din karaktär. hej jag heter Hans jonsson och är 21 år gammal. jag växte upp i mora med mina föräldrar och var riktigt bra på hockey som liten. numera så jobbar jag i kassan på max och min framtidsdröm är att bli hockeyspelare, jag spelar hockey för leksand if. jag har lätt att skaffa kompisar men kan bli ganska lätt arg ibland. jag har en invandrar bakgrund då jag är 50 somalie och 50 svensk. jag har haft de svårt med kriminaliteten som ung men nu har jag tagit mig ur den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med en seriös RP och samt skapa roliga och seriösa scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att du inte måste vinna varje scenario som du är i tex att du är i ett skott scenario med polisen och vill inte förlora ditt första vapen så du letar fel och gör det drygt ist för att bara ta att du förlorade vapnet och inse att scenariot var kul iaf du dog.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? VDM: att du tar hjälp av ett fordon att döda någon NLR: new life rule att du kommer ihåg något efter du dött RDM: att du dödar någon utan ett scenario bakom mordet Metagaming: att du tar information från discord eller streams Fear rp: att du måste värna om ditt liv när du är under ett hot

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja lite jag har spelat med min kompis och sånt förut

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej jag har någ får med allt

Nekad. Anledning: Vänta 24h mellan dina ansökningar.
Du kan ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka