Nekad Curden09 | Medlem ansökning [Boogy] [OmgKarlsson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Curden09

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197973729503/

Vad är ditt namn i verkligheten? olle grek

Vad är ditt discord namn? Curden09#4109

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle och han har haft en dålig uppväxt för hans föräldrar dog i en bil olycka nät han var liten så han har haft en dålig uppväxt och borde på barnhem men nu när han har flyttat och bor i en lägenhet som han har köpt. Han har inte träffat sina föräldrar och han har bonusföräldrar. Dem behandlar han bra och han tycker att den är snälla och ger mig kärlek

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tycker jag ska bli medlem för att jag har varit medlem innan och när jag var det så var jag en seriös rp och en aktiv och bra medlem. Jag slutade med Fivem men nu så känner jag att jag vill fortsätta med rp. När jag var medlem gjorde jag mest krim rp så jag har även erfarenheter om det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer vara en aktiv och rolig medlem. Jag kan bra rp och jag kommer bidra me en hög rp nivå

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innebär att båda parterna ska kunna vinna scenariot

Hur hittade du Unive? Först hittade jag den när jag letade efter svenska servers och så hittade jag unive. Först spelade jag inte så mycket men mina kompisar spelade på den och då började jag också spela. på sistonde har jag börjat spela mer och det var därför jag gör denna ansökan. jag hittade unive från början väldigt enkelt för att det är den största svenska servern.

Nekad, Är ej inne i discorden, joina och ansök igen om 24 timmar

Din Medlemskaps ansökan har Nekats.
Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka