Accepterad Cupidstunt234 | Whitelist ansökning (Eprox)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cupidstunt234

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Cupidstunt234

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/7946534897562/

Vad är ditt namn i verkligheten? Matthew

Vad är ditt discord namn? Cupido#6350

Vad är ditt födelsedatum? 29 April 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elliot han är 30 år gammal och är uppfostrad i svergie som ett vanligt barn det är inget specielt om han förutom att han har ett stort intresse inom bilar. Elliot (karaktären) han är inte en som är stor för att visa sina känslor och håller sig till sig själv.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag har ganska mycket timmar inom FiveM och jag känner att jag skulle kunna bidra till rp på servern genom att vara en mäklare, bilförsäljare eller något liknande. För att det är viktigt att det finns folk inom alla delar på rp T.ex att det finns elaka som folk hatar spelar fortfarande med i rp så jag känner att jag skulle kunna bidra med rollen som en vanlig individ och jobba.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har spelat på denna servern ett bra tag jag tycker den är bra men skulle kunna bli bätter. Och jag skulle vilja hjälpa så mycket jag kan genom att börja får Whitelist.

Hur många timmar har du på FiveM? 1,148 timmar

Hur hittade du Multistaden? Jag såg den på FiveM listan när jag skrev in SWE.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja det förvårnar nog inte er alla har ju blivit bannad på en server nån gång. man kan bara lära sig från sina misstag.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej.

Fin ansökan.
Hoppas du trivs på Multistaden.
Godkänd till Whitelist :)
Låser och arkiverar.

Tillbaka