Nekad Cupidstunt234 | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cupidstunt234

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Användarnamn: Cupidstunt234

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Gunillas Lyx & Superbil AB

Vad heter du IRL? Matthew

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 1,200 cirka

Varför vill du just bli chef på det jobbet? För jag skulle vilja älksa att vara chef och att vara det på en bil firma skulle vara jätte roligt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har varit alla ranker jag känner att jag gör rätt så okej inom det om jag inte sköter mig eller om jag aldrig jobbar så får ni byta ut mig.

Berskiv din karaktär? Han är en simpel person som heter Elliot Axell som är 42 år gammal han är inte den typen som lägger sig i andras saker men han kan bli väldigt hettsad (vet inte hur man stavar det) men han menar det nästa för alla och har ett stort intresse för bilar.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag är inne så ofta som möjligt men nu när högskola börjar igen så kommer det vara lite mindre. Men kommer fortfarande spela så ofta jag kan.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Så klart älskar denna servern tycker den är trevlig.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Jag skulle inte säga att jag spelar mycket på den men det är Hawk role play. Men jag tycker inte den servern tas lika seriöst som denna.

Har du läst våra Regler? Ja man måste för att bli Whitelistad :)

Nekad, pga chef finns redan och inaktiv ansökan.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka