Nekad Cup_wg | Medlem ansökning [Nisse47]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cup_wg

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198353422948/

Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? LinkWille#8142

Vad är ditt födelsedatum? 8 September 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär heter William Williamsson och är snart 22 år gammal. I sin uppväxt så hängde han mycket med vänner och pluggade väldigt mycket med sina vänner, hans betyg var bra som han och hans föräldrar var stolta över. Men när han inte pluggade så var han utomhus med sina vänner. Han var en väldigt snäll pojke utomhus och hjälpte folk med små saker. Men en kväll när han var 15 år så var han på väg hem och valde att ta en snabbare väg, då kom några kriminella och försökte råna honom, han blev av med sin mobil och pengar som han hade på sig. Denna händelse gjorde honom arg på kriminalliteten och fick honom att börja studera till polis när han började gymnasiet. När han hade studerat klart och blev redo att bli polis så flyttade han till unive för att förbättra staden.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem för att kunna bli polis och vara så aktiv som möjligt för att se till så att lagarna följs.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till att stoppa kriminalliteten som polis.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jag tror det innebär att man ska låta motparten vinna så att man sedan kan själv vinna scenariot och t.ex. gripa den som polis

Hur hittade du Unive? Min bästa vän berättade om unive för mig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka