Nekad cummsi | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real nukie

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199188601547

Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? cummsi#1022

Vad är ditt födelsedatum? 21 Juli 1999

Berätta om din karaktär. Emilio Lopez född 1999-07-21

Emilio hade en svår barndom med sina föräldrar och sina 2 syskon, hans pappa har haft cancer 1 gång innan och har som tur fått bort cancern, dock så blev det lite fel, några år efter så fick hans pappa cancer igen och dog, och där börjar den rätta historian.

Emilio har alltid haft det svårt, aldrig haft det lätt i skolan eller hos andra folk, hans mamma har alltid haft det svårt med pengar och dom har inte kunnat göra saker som andra barn har kunnat, han har alltid känt sig utanför, spelar inte nån roll vart dom är han kan vara i skolan och känna sig som skamm, han hade verkligen inte bra betyg och när han skulle börja i gymnasiet i sverige efter dom hade flyttat dit för att operara hans pappa så fick han ju cancer endå, men dom valde o bosätta sig i sverige för hela sit liv förmodligen, men iallafall, han kom inte in på gymnasiet och han hade failat gymnasiet cirka 3 gånger, ganska hårt, så han gick ut ur gymnasiet och valde att bli kriminell i sverige, annars hade hans mamma inte haft tillräckligt med pengar får hyran varje månad.

han blev starkt kriminell och valde att fortsätta för att vara kriminell i staden, hans mamma va verkligen inte glad och ville inte ta imot pengar, men då började det med att han betala dom helt själv, hans syskon visste inget om att han va kriminell.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem för att upptäcka mer på servern. Jag är väldigt seriös i RP´n för tillfället, jag kommer att bidra till att många människor kommer att gilla mig och som partner i unive! jag tillbringar samt stark RP och roliga scenarios för oss alla inom servern, kommer dessutom se till att rp´n på servern funkar som den ska

Vad kan du bidra med till serverns RP? Stark och glad Rp bland alla folk, älskar rp´n för många saker, samt bidrar starkt och även med stor tur i alla scenarion som kommer och kommer inte att spela bara för att vinna eller få makt, kommer att bidra med full lycka och glädje inför alla spelare inom unive rp!!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder mest att du inte ska spela bara för att ha roligt i alla scenarion, det är lungt om du dör eller förlorar, du behöver inte visa att du alltid har makt eller att du alltid måste se till så andra inte vinner i deras scenarion. spela för att ha kul för alla inte bara dig!

Hur hittade du Unive? ja asså mest på streams och youtube videos, samt enormt med tiktok videos! sjukt bra rp server!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka