Accepterad cummsi | Ban överklagan | NoahhN |

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real nukie

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188601547

Ditt Hex-ID: 11000014936eacb

Vad är din discord tagg? nukie#1022

Vem var det som bannade dig? Noahh

Hur lång tid var din ban? 12 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Suntförnuft, Stegrar samt kör fort utanför polis station.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För ja körde förbi polis startionen och ingen var där och ja stegrade hela vägen från där ja kom, samt att jag körde ´´fort´´ untaför när jag satt i cirka 90-100 med en hoj.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom nyss in, och kände för att ta ut en cross, körde runt lite och skulle till piren, sen så blev jag bannad när jag kom till piren, för att jag hade poppat en wheelie utanför polisen när ingen polis var där eller i tjänst (förmodligen för det var bara 30-50 inne), sen vart jag 12 timmars bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte riktigt asså det men att jag gjorde wheelie utanför stationen va ju endå lite mitt fel, men gjorde ju det bara allmänt för det va roligt, sen det att jag körde snabbt gjorde jag inte, jag sat i max 105km/h, tycker endå att straffen va ganska hårt för nått sånt litet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft 4 tidigare bans, och det har mest bara varit lite små fel, men har lärt mig ifrån dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja aboslut, att iallafall tänka på att inte kanske poppa en wheelie utanför polisstationen och att ta en annan väg om jag nu känner för att poppa en wheelie.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja aboslut, 100%.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut, 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka