Nekad cummsi | Ban överklagan [Jackz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real nukie

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188601547/

Ditt Hex-ID: 11000014936eacb

Vad är din discord tagg? nukie#0001

Vem var det som bannade dig? Jackz

Hur lång tid var din ban? 5 Dagar.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm+suntförnuft driftar på piren ~Jackz.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja asså ja hittade ju nåns Bugatti och körde runt med hans polare i den, och sedan så driftade den ju runt skit mycket o råkade drifta in i en tjej av misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag va på piren, och hängde med en grabb som rpar som min lillebror, och försökte fixa guzz till honom, sen så kom en grabb och lätt mig köra hans bugatti med hans polare då jag valde o testa den, då jag säger i början, fan va den axxar och driftar lätt, då jag skulle svänga och gasa lite lätt men det blev värsta driften mitt från ingenstans, och råkade drifta samt dscyna in i en tjej som jag sen stannade bredvid och skulle ge plåster då jag stängde av bilem och skulle ut då jag ser i chatten ./ban osv av Jackz tror jag, sen vart jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså förstår verkligen att man kan ha trott att jag gjorde suntförnuft, men det va verkligen inte det, jag tappade gräppet och sedan råkade drifta in i en tjej och sen fick bannen, då det allt va på fullaste misstag, men som sagt, förstår om det har blivit ett missförstånd, men vill gärna bara säga till och till lägga att det va ett misstag som hände och sen vart jag bannad.

(samt en kanske dum sak o skriva här, men förstår inte hur jag rdm´a? asså det va ju en drift och råkade slå till henne med bilen, använde ju inte riktigt fordonet för att sitta o skada folk som en person gjorde lite tidigare innan jag vart bannad)

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lärt mig starkt av mina tidigare bans och kommer aldrig upprepa det jag gjorde då, men har fått 2 falska och 2 äkta bans, lite fint att till lägga hah, :)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? asså jag tycker ju detta har varit lite fel, liksom felaktig ban, men såklart upp till jackz som banna mig men hade ju typ kunnat hitta på nått bättre just vid den stunden om jag nu verkligen gjorde fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? 110%, att inte drifta vid piren förmodligen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut, 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka