Nekad cummsi | Ban överklagan (Heeblom)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real nukie

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188601547

Ditt Hex-ID: 11000014936eacb

Vad är din discord tagg? cummsi#1022

Vem var det som bannade dig? Heeblis

Hur lång tid var din ban? 30 dagar / 1 månad!

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: under scenario säger n ordet

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sa N ordet, vilket inte jag ska kunna bli bannad av pga att jag är latin.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Poliserna slog mig flera gånger samt valde o slå tillbaka o sen så roasta jag båda och råka säga N ordet av en konstig slump o sen så vart jag kickad. (var i fängelse under denna ban)

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Riktigt felaktigt, för jag är ju latin ig, o ja har ju rättighet då, samt liksom 30 dagar är ju svin mycket för ett ord, va ju inte ens fullt med mening men ja är ju latin så sagt.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2 av misstag, och en vanlig sen innan, men tog imot en av de felaktiga för dom va bara 1 timme.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag borde inte ha sagt det vilket jag vet starkt inom bord, försökte roasta dom o sen ba kom det ut sen kom ja på jag är ju latin så jag har ju rättighet o säga det ig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja aboslut,att tänka lite snabbare än va jag säger, samt inte försöka roasta inne i fängelset.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut 100%.

Utveckla! samt oavsett hur du rpar anser jag att det inte är okej att använda sig av n ordet. 0 tolerans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka