Accepterad cummsi | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real nukie

Icke Medlem
Meddelanden
38
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199188601547

Ditt Hex-ID: 11000014936eacb

Vad är din discord tagg? cummsi#1022

Vem var det som bannade dig? Heeblis

Hur lång tid var din ban? Permanent ban.

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Anledning: under scenario säger n ordet.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Dom har väll bannat mig för att jag råkade säga N ordet på fängelsett av stark misstag.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev tagen av polisen o åkte in i fängelset, polisen tog min enda mobil o ja och en random grabb tjafsa imot för ja skulle ha min telefon, han andra började slå poliserna och dom slog mig, jag slog tillbaka o dom började misshanlda mig typ, o jag tjafsa emot rejällt sen så började ja roasta dom hela tiden o sen så börja ja säga massa saker som ´´cheesebrugers´´ ´´shut up troy´´ ´´eran mun luktar bajs´´ o en massa flera saker, sen så började ja babbla upp en jävla massa ord o sen råka ja säga n ordet mitt från ingen stans o visste inte riktigt hur ja skulle reagera så ja försökte rollspela som om ja borde ha fått säga det eftersom ja är latin ig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban från er sida för att jag fattar att ni inte tolererar n ordet. men där jag kommer ifrån så är det rätt så vanligt att man säger n-ordet men det är såklart inte okej är själv latin så är lite vanligare bland mina vänner att vi kan kalla varandra n-ordet som ett skämt eller om vi har skoj-fights. och så. men fattar att ni inte tollerar det på er server och inte okej av mig att säga egentligen. bara kom ut ur min mun, förstår fullt att det inte va rätt av mig.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har lärt mig starkt utav mina tidigare bans, har blivit bannad 2ggr av misstag och en som va äkta, tog dock en misstags ban o snackade i support om det o ja sa det va lungt o jag kan ta timmes bannen för jag ville lära mig av misstaget jag endå gjorde (en civil polis banna mig för copbait för ja körde snabbt förbi han när han satt i en helvit audi)

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja aboslut, att tänka till vid fullt minne att jag inte borde ha sagt det ja gjorde, som sagt ja roasta o sa en massa ord osv o sen så ba kom det ut ur munnen av misstag, handen på hjärtat d va misstag, men ja borde ha tänkt lite mer effektivt innan ja säger det ja säger för annars blir det ju fel bland oss alla om nån gör ett misstag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, att liksom tänka till innan jag säger eller gör något, bättre o vara tyst än att sitta o säga en massa saker som sen blir helt fel i slutändan, vet att det inte kommer hända mer för har lärt mig starkt efter denna ban och kommer inte se mig själv att säga det mer inom unive rp´n.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut, 100%.

Framöver vill jag aldrig mer se detta, vi har absolut nolltolerans mot rasism på Unive och att använda såna ord är helt oacceptabelt. Jag ger dig en till chans nu, men händer detta igen då kommer du uteslutas och då kommer du in inte igen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka