- Förbjuden
- #1
- Meddelanden
- 38
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke
Vad heter du på discord? nukie#0001
Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Nu sen skolan har startat igång igen, så har tiderna ändras ganska mycket, men är fortfarande sjukt mycket aktivt
Under sommarn så brukade jag spela från oftast 12 eller 14 tiden tills 02-03, men nu har ju nya tider eftersom skolan är igång
Måndag 16:00 till 00:00/01:00
Tisdag 15:40 till 00:00/01:00
Onsdag 15:40 till 00:00/01:00
Torsdag 16:20 till 00:00/01:00
Fredag 15:10 till 00:00/01:00
Lördag 12:00 till 00:00/01:00 (ungefär)
Söndag 12:00 till 00:00/01:00 (ungefär)
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 3 månader nu, är en super glad och aktiv person inom unive, har planer att stanna ett bra tag till.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 Gånger, 2 falska och 2 äkta, då jag valde att ta staffet för dom 2 falska bansen, då jag tyckte jag gjorde fewl
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att kolla genom så att allt funkar under tiden då man är inne, och se till så allt följs, och att verkligen kolla runt i servern medans man rp, ser man ett fel ska man alltid se till att fixa det som han gjorde fel, tycker att är man sv, så ska man definitivt se till så allt funkar inom servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? för att hjälpa till alla inom servern, och se till så att modsen och resten av folket får lite midre jobb nu medans man är inne i servern och se till så allt funkar, se till så att det inte blir för stressigt för andra inom servern och se till så att inte folk sitter o bryter en massa regler. jag vill gärna se till så att andra sv och mods får det lite lättare inom servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Enligt abuse och korruptions tycker jag absolut att det är ett NEJ!!
Att sitta o banna nån utan anledning bara för man inte gillar hens rp eller inte gillar den allmänt är verkligen inte acceptabelt, samt att man t.ex sitter o ressar folk bara helt random i ett scenario osv är ju korruption, och ress abuse, detta är ett STARKT NEJ från mig och hoppas att detta inte händer ofta bland folk.
Vad heter du på discord? nukie#0001
Ange ditt födelsedatum 21 Juli 2007
Beskriv din dagliga aktivitet. Nu sen skolan har startat igång igen, så har tiderna ändras ganska mycket, men är fortfarande sjukt mycket aktivt
Under sommarn så brukade jag spela från oftast 12 eller 14 tiden tills 02-03, men nu har ju nya tider eftersom skolan är igång
Måndag 16:00 till 00:00/01:00
Tisdag 15:40 till 00:00/01:00
Onsdag 15:40 till 00:00/01:00
Torsdag 16:20 till 00:00/01:00
Fredag 15:10 till 00:00/01:00
Lördag 12:00 till 00:00/01:00 (ungefär)
Söndag 12:00 till 00:00/01:00 (ungefär)
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 3 månader nu, är en super glad och aktiv person inom unive, har planer att stanna ett bra tag till.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 Gånger, 2 falska och 2 äkta, då jag valde att ta staffet för dom 2 falska bansen, då jag tyckte jag gjorde fewl
Har du tidigare varit blacklistad? Ja
Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att kolla genom så att allt funkar under tiden då man är inne, och se till så allt följs, och att verkligen kolla runt i servern medans man rp, ser man ett fel ska man alltid se till att fixa det som han gjorde fel, tycker att är man sv, så ska man definitivt se till så allt funkar inom servern.
Varför vill du bli servervakt på servern? för att hjälpa till alla inom servern, och se till så att modsen och resten av folket får lite midre jobb nu medans man är inne i servern och se till så allt funkar, se till så att det inte blir för stressigt för andra inom servern och se till så att inte folk sitter o bryter en massa regler. jag vill gärna se till så att andra sv och mods får det lite lättare inom servern.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Enligt abuse och korruptions tycker jag absolut att det är ett NEJ!!
Att sitta o banna nån utan anledning bara för man inte gillar hens rp eller inte gillar den allmänt är verkligen inte acceptabelt, samt att man t.ex sitter o ressar folk bara helt random i ett scenario osv är ju korruption, och ress abuse, detta är ett STARKT NEJ från mig och hoppas att detta inte händer ofta bland folk.