Nekad CubyZy | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CubyZy

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/CubyZy/

Vad är ditt namn i verkligheten? Alexander

Vad är ditt discord namn? CubyZy#3651

Vad är ditt födelsedatum? 14 December 2007

Berätta om din karaktär. Min Karaktär Heter Alex Kubsonn och han är 21 år gammal. Alex var elit simhoppare, han började på simhopp när han var 7 år gammal. Hans bästa tävling var när han vann ett Em guld 2018, och efter det avslutade han sin karriär. Alex hade det jobbig som liten eftersom att hans pappa var alkoholist och sen drog han hemifrån, sedan dess har han inte träffat sin pappa. Numera har Alex börjat komma in i kriminaliteten och han bor ensam i en lägenhet. Alex blir altt mer och mer intresserad av bilar och han mår ganska bra psykiskt. Numera jobbar Alex som reporter men han har det ändå lite struligt ekonomiskt.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag tar RP seriöst till 100%, och jag har bra erfarenhet. Jag vill också ta mitt Rpande till nästa nivå och jag kan alla regler. Jag är inne på servern nästan varje dag. Jag är ganska kreativ och kan komma lösningar till saker som behöver förbättras.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag är intresserad av Unive pga dels den stora spelarbasen men mest av att det är bra och seriöst rp. Jag har testat många svenska rp servrar och detta är överlägset den bästa

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive Främst genom att kompisar har rekommenderat men också av att jag har sett det på twitch.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att få krim, tjäna mycket pengar, många najs bilar och att hjälpa folk som har fått problem.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? jag har inte något speciellt mål men att ha kul med mitt rollspelande och göra många bra scenarion

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej

Senast ändrad:
Tillbaka