Nekad CubyZy | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CubyZy

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/CubyZy/

Ditt Hex-ID: 110000136da66cd

Vad är din discord tagg? CubyZy#3651

Vem var det som bannade dig? GLOKZY

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: vdm ~GLOKZY.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag råkade köra på en snubbe som inte syntes/fanns på min skärm.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag skulle parkera om min porsche och sen så hörde jag att det var någon som skrek "ajjjjjjj". Sen typ 40 skeunder senare blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att staffsen gjorde rätt men som sagt så kunde jag inte se han som jag körde på och jag kunde inte göra nåt åt det. Jag frågade han om han var ok men han svarade inte och jag kunde inte se/hitta honnom eftersom att han inte fanns på min skärm.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad av Sunt Förnuft då och det var för att jag försökte putta min bil till garaget men det var typ en osynlig vägg och då studsade jag tillbaka och eftersom att bilen var så nära där man tog ut kunde folk inte ta ut sina bilar men då kunde jag inte heller göra nåt åt det. Jag har försökt ta lärdom av det och har inte blivit bannad sedan dess till o med nu.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag vet inte, Jag kunde ju inte se killen så jag tror inte jag kunde gjort något annorlunda. För mig såg det ut som att ingen var där.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att om jag märker att vissa andra spelare inte laddar in så ska jag starta om mitt spel.

Har du läst våra regler? Ja

Detta är tyvärr inte vårt ansvar och vi kan även ej vara säker på att det är "Buggat" för dig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka