Accepterad CRZY | Medlem ansökning [Troik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

CRZY

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Hampus

Vad är ditt discord namn? CRZY#3200

Vad är ditt födelsedatum? 22 April 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer heta Alex och har haft en ganska tuff uppväxt. Det började att Alex växte upp i en fattig by i Mexico Med sin Mamma en brorsa och en pappa. Det gick bra och Alex mådde bra bara att det var väldigt fattigt tills han blev 3år gammal. Då blev det krig i Mexico och allt förändrades. Han och hans Mamma behövde fly till ett annat land för att vara säkra. De flydde till Brasilien för att få skydd och vara säkra. Hans pappa och bror behövde stanna kvar och kriga men Alex var bara 3 år när detta hände. Hans pappa och bror dog i kriget. Alex mådde bra tills han var 10 år och behövde fly IGEN! Då blev det krig i Brasilien och dom visste inte vart det skulle ta vägen. Som tur var hamnade Alex och hans mamma på en båt till Sverige. När det kom fram till Sverige började Alex på en skola i Stockholm. Där blev han mobbad för han inte kunde så bra Svenska Eftersom han hade precis kommit till landet. Han började mobba tillbaka med att slå och allting blev kaos. Han sattes på ett LVU i Lite längre bort och där var han i 1 år. Han släpptes lös och fick komma hem igen när han var 11 år. Efter det började han röra sig med fel folk och hamnade på en kriminell väg i livet. Han började sälja droger till att göra rån och massa kaos. Han har flyttat hit nu för att hitta bra vänner som han kan lita på.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra med bra utvecklade scenarion. Seriös och bra rp (kommer inte lala). Jag kommer också bidra i bra aktivitet och en bra karaktär.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst för att i ett scenario ska man inte bara spela för makt och pengar (powergaming 2) för att göra scenarion roligare och skapa servern till ett bättre rollspel. Det jag menar med det här är att man ska spela så att det gynnar andra och inte bara en själv eller en självs grupp. gör man inte det här blir det inte roligt för någon.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den från FiveM listan och på twitch och att mina vänner kör på den. och Sveriges största server.

Godkänd efter muntliga intervjun, Välkommen till Unive!
:unive:

Tillbaka