Accepterad Cryptix | Polismyndigheten Ansökan [Dorre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Cryptix

Icke Medlem
Meddelanden
23
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 9 Januari 2005

Vad heter du på discord? Cryptix#3521

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 726 timmar

Hur aktiv kommer du att vara? jag är aktiv mer är 10 timmar om dagen

Vad heter du? Sarre Kåtblad

Hur gammal är du? 39

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? jag är simmkunnig och går även på simmning på min fritid.

Varför vill du bli polis? jag vill bli polis för att hjälpa till i staden. Jag vill få stopp på all kriminallitet och hålla samhället så lugnt som det bara går jag vill även bli polis för att träffa nya arbetskamrater och en helt ny arbetsmiljö som jag defenetift kommer att trivas att vara i.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? Polisens arbete och roller En av polisens viktigaste uppgifter är att förebygga och förhindra att brott sker. Vanligast är att arbeta i yttre tjänst och med utredningsågärder, som att ta upp anmälningar, hålla förhör och ta föremål i beslag. Åtgärder som kräver att polisen har kunskap om vilka lagar som gäller. Polisens arbetssituation kräver god fysik och hälsa. Träning, sömn, kost och att upprätthålla en god kondition ökar förmågan att hantera de komplexa situationerna i arbetet och motverkar skadlig stress.

Vad vet du om yrket i helhet? att hålla ett fredligt samhälle utan kriminalitet och att alla ska må bra som bor i den stad som vi lever i. Vår uppgift är att hjälpa sammhället att bli till en trygg punkt.

Har du några tidigare erfarenheter? jag har jobbat som polis förr och fått bra omdömme om det jag har gjort som polis och jag är välutbildad och kan en hel del inom yrket

Hur är du som person? jag är snäll och är alltid trevlig mot folk. Jag är även stresstålig som när det kommer till situationer där det är mycket som händer på samma gång. Jag tycker även om att hjälpa till och gillar även när det är ordning och reda på saker

Är det något vi bör veta om dig? att jag är stresstålig och är välutbildad inom poliskåren

Tillbaka