Accepterad Cryppe | Whitelist ansökning [Tilda] [Patrik]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cryppe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Cryptikal/

Vad är ditt namn i verkligheten? Erik

Vad är ditt discord namn? cryppe#5028

Vad är ditt födelsedatum? 1 September 2001

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Pontiak Pålsson. Uppvuxen i förorten och har gått igenom en del under sina 30 år i livet. Han hade stora problem i skolan och var mer intresserad av att tjäna pengar vid sidan om. Därför kom Pontiak redan i en tidig ålder in i kriminalitet och började göra rån och sälja droger. Under sina senare ungdomsår så började Pontiak inse att det kriminella livet inte höll i längden. Därför la han av med brott och började ägna sig åt sitt intresse för bilar och drömmer om att få jobba med bilar på något sätt t.ex. Mekonomen.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad på denna server eftersom mina vänner spelar på den och jag vill jättegärna spela på er server tillsammans med dem. Jag vill även träffa nytt folk på servern då jag sett från min väns stream att det finns många schyssta spelare på servern som jag ser fram emot att kunna ha de roligt med. Jag kommer försöka sprida mycket glädje på servern och vara trevlig mot alla. Kommer också försöka hjälpa så många som möjligt som jag träffar på.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Vill gärna bli whitelistad så jag kan spela och ha det kul med mina vänner och skaffa nya vänner. Jag vill också bli whitelistad på denna servern då jag vill spela på en server där man kan ha seriös rp med folk som följer reglerna.

Hur hittade du Multistaden? Mina vänner spelar här.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag har inte direkt något mål med själva rollspelet. Jag har alltid velat testa på o rollspela i Gta o de ska bli kul o göra det med vänner. Vill även ha roliga konversationer med folk och kunna sprida glädje. Så mitt främsta mål med rollspelet är att ha kul och kunna spela gta på ett realistiskt sätt.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej jag spelar endast på multistaden.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka