Accepterad Cryppe | Ban överklagan[Network19]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cryppe

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Cryptikal/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: cryptic

Vad är din discord tagg? cryppe#5028

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? 20 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Lallar

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde dansanimation inne på Marja-Lisas bilaffär

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var inne på Marja-Lisas och min vän stod i kön till att köpa bil. Det var en ganska lång kö så under tiden jag väntade på min vän så stod jag o läste vilka olika animationer det fanns på denna servern o jag råkade börja dansa. Jag visste inte hur jag skulle avsluta animationen och så blev jag bannad efter någon sekund.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Lite både och. Visst är det inte okej o lalla runt på servern utan att ha nån mening i det man gör. Men detta var verkligen inte min avsikt. Jag är helt ny på FiveM och råkade göra dansanimationen av misstag som jag sen inte visste hur man ska stänga av.

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, inte dansa i så opassande sammanhang kanske men som sagt det var inte med mening och hade jag vetat hur man slutar dansa så hade jag självklart gjort det.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, det är dumt att kolla igenom saker in game för minsta lilla misstag kan leda till en ban. Men jag har tagit reda på nu hur man slutar en animation om man skulle råka göra det så det inte upprepar sig i framtiden.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka