Accepterad Crygo | Ansökan till Servervakt [William07, Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crygo

Icke Medlem
Meddelanden
115
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Ivar

Vad heter du på discord? Crygo#3430

Ange ditt födelsedatum 18 Januari 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Skoldagar:
Måndag: 15:40 - 23:00
Tisdag: 15:40 - 23:00
Onsdag: 14:15 - 23:00
Torsdag: 15:40 - 00:00 ungefär
Fredag: 15:40 - 02:00
Lördag: 14:00 - 02:00
Söndag: 14:00 - 23:00

Lov:
Måndag: 14:00 - 03:00
Tisdag: 14:00 - 03:00
Onsdag: 14:00 - 03:00
Torsdag: 14:00 - 03:00
Fredag: 14:00 - 03:00
Lördag: 14:00 - 03:00
Söndag: 14:00 - 03:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Mer än 1 år, ungefär 1 år och 3 månader

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Jag har 8 bans, senaste gången jag blev bannad var i januari så jag är ganska clean med bans. https://cdn.discordapp.com/attachments/870416024414064734/1037109159595880530/unknown.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är som en vanlig rpare men den har perms, och som servervakt ska man se till så att alla på servern följer alla regler och håller en hög rp nivå. För det blir tråkigt att rpa för många om alla på servern har låg rp nivå och bryter mot alla regler. En servervakt ska se till så alla som rpar håller en hög rp nivå så alla runt om har roligt och håller en hög rp nivå. För om en person har låg rp nivå kommer folk runt om också sjunka till den rp nivån. Och det blir inte roligt för andra som bidrar med en hög rp nivå för servern och försöker bygga upp servern med en hög, bra och seriös rp.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli sv för att jag själv ser massor med lall på piren eller torget, det sker även regelbrott här o där vart man åker. Man kan bli rdmad eller vdmad. Och jag tycker det är jätte tråkigt när sånt händer och då blir det inte roligt att rpa. Jag vill även bygga upp Unive till en hög rp nivå, för vissa på servern har inte hög rp nivå som t.ex. nya på servern. Då vill jag kunna hjälpa dom och lära dom hur dom ska rpa istället för att bli bannad så dom lämnar servern för dom tycker det blir tråkigt för dom blir bannad så fort dom joinar servern. Och det kan också ske massa copbait så om jag ser det och poliserna inte är sv kan jag lösa en ban på han som gör regelbrottet så poliserna kan fortsätta rpa och inte behöver stå ut med den dåliga rpn som kommer emot de.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Det är när man t.ex. överanvänder sina perms som t.ex. att man revva sig själv eller sina kompisar utan någon anledning, alltså att man revvar dom bara för dom är skadad och inte har några plåster. Det kan också vara att man t.ex. ska banna en kille så är det sin kompis så då skiter man i att banna utan man bara kör vidare. Det kan också förekomma Sv Abuse i kriminella scenarion som t.ex. att man revva när man dör så man inte förlorar scenariot. Man kan också använda sig av Toggleid för att se vart folk är som man inte skulle kunna göra utan Toggleid. Det är Sv Abuse.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka