Nekad Crybaby | Polismyndigheten Ansökan [IsakGE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crybaby

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 7 December 2007

Vad heter du på discord? KINGMEMPA#3381

Är du medlem? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 320 timmar typ

Hur aktiv kommer du att vara? 2-7 timmar varje dag ungefär om jag orkar annars blir det 2 timmar typ

Vad heter du? John Brook

Hur gammal är du? 29 år gammal är jag

Har du körkort? Ja

Är du simkunnig? jag är simkunnig ja och jag har gått utbildning med alla simsätt. jag var en gång med om att mitt barn höll på och drunkna så jag simma väldigt snabbt ut långt i havet för hon hade flutit iväg och jag kom dit på noll tid!

Varför vill du bli polis? för vill bidra till att få bort allt brottsligheter och få en lydande stad som är trygg och säker jag vill också ha kul med mina kollegor.

Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att ha förnuft,tålamod och så kräver det även omtanke och mod tycker jag. Det viktigaste är också att man har det trevligt med kollegor och känner sig själv trygg inom yrket. och självklart jobbar man inte på polisen för pengar det är till för att jobba hos polisen för att få samhället tryggt och säkert! det är väldigt viktigt tycker jag.

Vad vet du om yrket i helhet? Vet inte riktigt hur ni menar men jag vet att man ska skydda samhället och folk. sedan så finns det olika roller som polis typ som chef,aspirant,studerande och så vidare. Man ska aldrig bryta lagarna eller köra mot röda ljus som vissa gör. men jag vill verkligen bli en polis.

Har du några tidigare erfarenheter? ja jag har varit både chef som polis och biträdande chef inom sjukvården i staden Nordic! jag kan hlr och jag kan hantera många saker med lugn och ro.

Hur är du som person? väldigt modig och självsäker är jag. Jag är snäll och gillar alla slags personer som behandlar mig bra. jag har en familj med 2 barn och en fru och dom är så lyckliga med mig. så jag är väldigt snäll och trevlig av mig. Jag kan bli lite irriterad men det är inte ofta. det är bara om någon håller på mycket mot mig. Jag är också väldigt bestämd av mig och jag älskar polisyrket.

Är det något vi bör veta om dig? inget speciellt vad jag vet! isåfall tar vi det på en intervju om jag blir godkänd!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka