Nekad crxyw | Medlem ansökning [Ni_zz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crxyw

Icke Medlem
Meddelanden
17
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jag heter Melwin

Vad är ditt discord namn? AKA 𝓒𝓻𝔁𝔂𝔀💸/crxyw4424

Vad är ditt födelsedatum? 11 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Abdi Aziz men kalas för Lil Abdi han är 24år gammal. Han uppväxt har varit jobbig han pappa som heter Roger Svensson lämnade han med sin mamma som heter Karin Karlsson när Abdi vad 2år gammal och dom hade en trång lägenhet och dålig ekonomi. När Abdi fyllde 17år började han jobba med bilar och börja få intresse för bilar. Abdi mår rätt så dåligt för hans uppväxt. Om jag inte hittar någon jobb så kommer han gå kriminella vägen och börja med droger och hitta någon gäng.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en mängd olika saker till serverns RP! Här är några exempel:
Karaktärsskapande: Hjälpa till att utveckla intressanta och komplexa karaktärer, inklusive bakgrundshistorier, motivationer och relationer.
Storytelling: Bidra med berättelser och plottwists som kan berika den övergripande handlingen och göra RP-upplevelsen mer dynamisk.
Dialog och interaktion: Skriva dialoger mellan karaktärer som känns verkliga och engagerande, vilket kan fördjupa upplevelsen.
Världbyggande: Utveckla den omgivande världen, dess historia, kultur och regler för att skapa en mer immersiv miljö.
Konflikthantering: Ge förslag på hur man kan hantera konflikter eller drama mellan karaktärer på ett konstruktivt sätt.
Idéer för scenarion: Komma med kreativa idéer för nya scenarion eller uppdrag som kan involvera olika karaktärer och skapa intressanta utmaningar

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst i ett scenario innebär att man anpassar sin strategi eller sitt beteende så att motparten har möjlighet att vinna, ofta för att uppnå ett större mål eller en fördel i framtiden. Detta kan ske i olika sammanhang, såsom i förhandlingar, spel eller konflikter

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Lokal OOC Lokal OOC har som syfte att vara en chatt för att skriva med spelarna runt omkring dig OOC. Det vill säga att det är tillåtet att gå utanför sin Karaktär. Chatten får dock inte under några omständigheter användas för att påverka scenarion, gnälla över scenariot, anmäla regelbrott eller berätta information som kan användas för META GAMING, Sunt Förnuft Definition: Grunden bakom alla regler. Använd ditt egna omdöme för att fatta beslut som är rättvisa och rimliga för en rolig och realistisk RP. Bygger på Rimlighet, Respekt och Hänsyn. Exempel: Du tar och cyklar in i en bilaffär, sen tränger du dig i kön.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har inte direkt erfarenhet av att spela rollspel själv, men jag har stor kunskap om olika system, mekaniker och berättande tekniker. Jag kan hjälpa till med allt från karaktärsskapande och världbyggande till regler och strategier. Om du har specifika frågor eller vill ha tips är jag här för att hjälpa till

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Inte vad jag vet nu

Nekad.
Anledning:
AI hjälpmedel

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka