Accepterad Crx4 | Medlem ansökning (N1sse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TRIXYY

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Tell

Vad är ditt discord namn? _trixyy_

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär Alzat Promo är en trevlig kille som länge har varit på flykt för att hitta en bra stad. Alzat är en lugn kille som drömmer om att bli polis, Alzats karaktärs drag är lite annorlunda han är helt lugn men om någon beter sig hotfullt eller taskigt så blir Alzat väldigt arg. Han är en väldigt stor och stark kille med en väldigt fin bakrund, Alzats pappa är en mång miljonär som just nu bor i Dubai så Alzat har aldirg haft problem med pengar eller så. Alzats mamma är ochså väldigt rik då hon driver att aktiebolag som har gått väldigt bra och om några åt kan hon hämta ut ca 10-15 miljoner. Alzat är väldigt intresserad av Polis arbete och juridik, han har även ett sort intresse för märkeskläder. Alzat vill i Unive bli polis och få staden säker och trygg!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och social rp, jag spelar en lugn och stark karaktär och jag kommer få väldigt många folk att känna sig trygga och säkra. Jag spelar för att båda parterna ska ha rolgit och om jag nu bli polis så ska jag se till satt dom kriminellas rp inte förstörs utan att dom får utvekcla det till ett bra scenario. Jag är en spelare med ca 2-3 av rollspel så mitt rollspel är väldigt utvecklat och jag kommer göra scenarion roligare och mer utvecklade.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att du inte ska spela för makt och pengar utan du ska spela på att båda parterna vinner. T.ex ett bråk mellan två gäng ist för att ett gäng åker och skottar ett annat gäng så reder man ut det mun till mun och ser till att båda parterna blir nöjda. Jag har varit med om många sådana scenarion inom min tid på Roleplay

Hur hittade du Unive? Via en kompis och TikTok!

Godkänd efter muntlig intervju, Välkommen!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka