Nekad Crx4 | Ansökan till Servervakt [tarzan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

TRIXYY

Icke Medlem
Meddelanden
195
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Albin Tell

Vad heter du på discord? AbbeLito#4608

Ange ditt födelsedatum 22 September 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Nu när det är sommarlov så vaknar jag väl kanske 11 och går online 12 eller 13. Jag brukar pimpa lite bilar då jag jobbar på auto sedan så är jag med min vän Karl Wiman vi åker runt och chillar lite. Jag ser väldigt många som bryter regler hit och dit och det är väldigt jobbigt då det förstör rpn.

Hur länge har du varit medlem på Unive? ca 4 månad och nån dag men har bytt dc konto

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 1 gång men det var en felaktig ban, kan skicka bild i pm då jag inte får in den här.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts ansvar är att se till satt alla sköter reglerna och utifall nån nu bryter mot dom så kan man lägga /kick eller i värsta fall /ban i olika tider. Du ska även ha kontroll över folk som lallar tex om folk lallar och gör andra grejer som bara kräver en kick. så slipper staffsen ta dom små ärendena så att dom kan fokusera på det som är viktigt. Med det sagt så är du en liten hjälp reda för staffsen. Dom ska inte behöva kicka och banna folk utan vara med på större scenarion för att se satt alla sköter sig där. Du ska även som servervakt ta många beslut t.ex. om det är en ban eller om det är en kick och det ska du kunna tänka ut snabbt.

Varför vill du bli servervakt på servern? Som servervakt vill jag få ett större ansvar och hjälpa till så bra jag kan, genom att få bort personer som inte sköter sig. Sen om man blir servervakt kan man visa vad man går för, eftersom man har en liten större del för servern och då lära sig mer. Jag vill kunna hjälpa spelare runt om mig som kanske lallar eller liknande och få dem att förstå och ta RP'n till en Seriösare nivå. Jag vill kunna vara sv eftersom att det håller RP'n runt om mig bättre och gör det allmänt bättre för Servern. Jag kommer kunna vara aktiv ca 3-4h per dag vilket gör att jag kommer kunna hålla en bra rp för alla.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption inom servervakt jobbet är t.ex. att abusea sina perms t.ex. att använda /toggleid som wallhack eller att du gör /revive bara för att du kanske svälter eller dör av törst. Det finns även abuses som att lägga en /kick för att vinna scenariot t.ex. om du och ditt gäng skjuter mot ett annat gäng och du ligger död så gör du först en /revive sedan en /kick på alla i det andra gänget. Jag kommer endast använda mig av mina perms när det behövs. MVH Albin

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka