Nekad Cruzst | Beslut Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shaworma

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
-5
Ditt discord namn: cruzst

Ditt Hex-ID: steam:11000014a08423a

Vad för typ av beslut gäller det? krim testmedlem plus ban

Vem/vilka tog beslutet? egyalanex2009

Varför tror du själv att beslutet togs? beslutet togs på grund av att det blev en felaktig c logg

Hur är beslutet felaktigt? det som hände var att jag var jagad av polisen sen blev jag pitad och crashade sen skulle jag rpa på skador så tryckte f8 sen såg jag att jade hade quit in skrivet redan så skulle ta bort det snabbt för kunna rpa men då råkade jag komma åt enter istället för delte och då blev det quit men gick direkt ingame och tog senaste skulle precis skriva tt jag råkade quita av misstag men då åkte den sista polisen iväg sen tänkte jag också skriva i unives discord att jag kommer senaste vänta där men det är lite svårt att veta vem som är vem och alan taggar bara mig och sen frågar jag vad det va sen skrev han du är bannad utan att ta mig i support och låtta mig förklara mitt perskeptiv sen anklagar han mig också om att jag plockade kropp ur bilen med det gjorde jag verkligen inte hoppade klart och tydligt ur bilen och plockade upp han och sen hoppade jag in och åkte sen blev jag snabbt pittad och skjuten

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: alan har klipp men det går inte att klippa med medal när spelet är nerstänngt

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka