Accepterad Cruzst | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shaworma

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
-5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2487238756237468613485327/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a08423a

Vad är din discord tagg? cruzst

Vem var det som bannade dig? MacTen

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-11-20 203051.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag åker runt som ickemedlem i en bil sen såg jag en klump av folk så åkte ditt och de var tydligen en skottlosning som var slut men pratade lite med dom sen när dom skulle åka åkte jag och då stannar dom bara från ingen stans och då ser de ut som jag vdmar med de är ju jag som blir brakecheckad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som exakt hände var att jag kom ditt och lagade min bil sedan var en av dom som jobbade på meko som hade vart otrevlig mot mig innan och han var det då när jag kom så slog han sedan låste dom alla dörar och hotade med att ringa polisen och för att jag är efterlyst av polisen för lite saker så åkte jag ut ur en av dörarna som man ej får åka ut ifrån och åkte därifrån sedan efterr ett litet tag så får jag min ban suntförnut

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag åkte runt i en bil som ickemedlem för hade inget och göra sen ser jag några en bit ifrån grove street så åkte ditt sedan ser jag en bild som jag åker upp till men de var ingen i bilen och kort där efter ser jag en till bil och flera springa runt där uppe så åkte och pratade med dom men sen blev det inge mer så åkte efter dom när dom skulle åka ut för de var snabbasre vägen ut och då brake cehckade dom mig från ingen stans och bara började baka in i mig lite jag gjorde inget tillbaka kort där efter åkte dom ut lite sen åkta jag också ut sen börja dom bara skjuta mig åkte snabbt därifrån och på vägen såg jag en död grabb plocka han och tog han till sjkuhuset sen blev jag bannad. hoppade support och sa åt han att vissa klippet och då var klippet 16 sekunder och jag gjorde inget fel men han ville bara att jag skulle göra en överklagan och drog ut mig

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger innan och har lärt mig av alla mina bans och kommer ej göra om det som till ex vdm och kanske c logg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? det är klart jag hade kunnat gjort annourlunda med att ej köra upp där och kollat vad som hände men nu blev det ju så att jag åkte upp där

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att inte åka fram till alla och försöka prata med dom

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka