Nekad Cruzst | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shaworma

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
-5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2487238756237468613485327/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a08423a

Vad är din discord tagg? cruzst

Vem var det som bannade dig? SEAN35

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-17 210214.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag tydligen snodde en bil på sjukhuset men det vet jag mycket väll att jag inte hade plus jag var död under den tiden och jag hade ingen gubbe i spawnmenu med dom där kläderna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag var på troget hade vart där i typ 30 minuter hade precis ringt taxi bolaget för att dom skulle hämta mig sen blev jag taggen i staff samtal och då sa han varför snor du bilar och då sa jag vad snackar du om sen fick jag komma support och då var det tydligen två poliser där som jag hade tagit doms bil av men om jag hade det hade jag väll åndå inte ringt taxi bolaget som sean35 själv sa att han hade sätt och då borde han veta att jag ej hade tagit en bil av nån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig dom sa att de hände för 5 minuter sen och jag har vart på torget i ungefär 30 minuter och på dom 5 minuterna ringde jag taxi bolaget

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad innan av misstag som jag lärt mig av som till ex c logg och typ vdm

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt hade inte så mycket jag kunde göra när det satt 1 staff i support som inte kunde lyssna på en som bara satt och sa vad han hade hört och tyckte

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att nästa gång fråga om en annan staff en sean35

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

vill att mod eller högre ska kolla på det här inte SEAN35

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka