Nekad Cruzst | Ban Överklagan [Likmpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

shaworma

Icke Medlem
Meddelanden
149
Reaction score
-5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/2487238756237468613485327/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a08423a

Vad är din discord tagg? cruzst

Vem var det som bannade dig? SEAN35

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-09-11 132326.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? han valde och banna mig för shoot on shigt men det var det ej klippet vissade bara 30 sekunder

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. hittade han soom skött mot mig tidigare den dagen sen snackade jag med han han åkte då iväg jag jagade han sen skickade han prio så en av hans grabbar kom i en annan bil och då började han hetsa och pitta min bil så den började rycka och då sa han att jag kunde lagga men han försökte ba att få mig och göra de så han kunde råna mig sen åkte han jag jagade iväg och då körde jag efter men då började han bracke checka mig och sen hoppade jag ut och riktade mot han och sa hoppa ur bilen men då körde han så jag skött han sen blev han arg och hoppade support med ett nedkortat klipp så han skulle få rev för ingen sjukvård var inne, sen när sean drar mig i support säger han direkt jag har tagit mitt beslut du är permanent bannad sen får man 8 dagars ban och man hinner inte förklara nått

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. bannen var felaktig för att på dom här 30 sekunderna så vissas ej allt som hände under scenariot det visades bara att vi pratade och att han åker framför mig när jag skulle åka efter han som jag jagade så min bil går sönder

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad några gånger innan och har lärt mig av dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle kunna tagit ett klipp när jag skött han så kunde man få se mer av hela scenariot så det hade underlätat i support

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att ta klipp när man skjuter så man har nått att visa från sitt håll

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka