Accepterad Crux | Whitelist ansökning [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crux

Icke Medlem
Meddelanden
43
Reaction score
5
Användarnamn: Crux

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/Timpanlimaplingonskinkan/

Vad är ditt discord namn? Crux#2457

Vad är ditt Hex-ID? 11000010a44b574 (Hex)

Hur gammal är du? 14+

Berätta om din karaktär. Tim Svensson är en man med många erfarenheter. Som ung var han en så kallad bråkstake och väldigt stökig. Han började tjafsa med allt och alla han kunde gå emot . Han har varit riktigt envis sedan han kom till jorden. Tim Visste redan som ung att han var ingen för sina föräldrar. Det började med att hans föräldrar blev drog användare. Därefter på grund av Drogerna blev dem mer och mer våldsamma och till och med att hota lilla Tim och sedan slå honom mer och mer för varje dag. En dag fick föräldrarna veta att dem skulle få ett barn till. Tim försökte såklart stoppa detta vid flera tillfällen eftersom han ej ville att ett till barn skulle få den uppväxt som han hade fått. Men Inget av hans många försök lyckades. Tillslut fick han sin broder som sedan fick heta Carl. Carl fick en bråkdel av den uppväxt som Tim. Men ändå så var det horribelt. Efter ett år av lidande så tillkom det ännu en son till familjen. Nicklas blev hans namn. Det tog ett ungefär ett år för Calle att hans tålamod skulle rinna över. En dag kom han hem efter skolan och såg att föräldrarna tog strypgrepp runt 1 åriga Nicklas hals. Det var droppen. Han tog en kniv och stack den först rakt in i Pappans hjärta. När mamman såg vad som hade hänt så började hon ringa polisen, Men hon hann ej innan kniven var stucken i henne också. Efter detta har Tim velat bli polis eller iallafall ändra staden och människorna i den. Nicklas och Carl försvann sedan den händelsen men ingen "missing people" organisation är informerad.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelistad eftersom jag har kört lite på denna servern och märkt att det är ett extremt skönt litet samhälle där jag även känner flertal personer från tidigare community, även märkt att detta antagligen kommer bli ett framgångsrikt och ett community som kommer leva länge. Jag tror även att jag kommer ha extremt skoj RP på denna och kan vara en bra medlem eftersom jag har mycket aktiva RP timmar och jag håller mig alltid i RP och har så gott som alltid bra scenarios där alla kommer ut glada, jag fokuserar inte på pengar utan på RP och jag vet att man inte behöver vinna varje scenario! tack

Hur många timmar har du på FiveM? 1650+

Godkänd!
Du är klar med den skriftliga delen,
ta kontakt med en ''wl-ansvarig'' för att ta en intervju, där du går igenom grundreglerna osv

Mvh GH0ST
Discord: GH0ST_RID3R#0001

Muntlig intervju inte nödvändig. Godkänd.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka