Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199050812852/
Vad är ditt namn i verkligheten? Tage
Vad är ditt discord namn? crusty#3525
Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2021
Berätta om din karaktär. min karaktär jobbar just nu på postnord, han är 21 år gammal för tillfället är han lite deprimerad för att hans fru lämnade han men det fixar nog sig. Hans intressen är bilar/fordon.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tycker det är en väldigt bra server och jag vill t.ex kunna köpa bilar, gå in på blocket/twitter mm. desutom är jag väldigt bra på rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att har hört från Cosmo_bt att det är den bästa svenska servern just mu och jag vill se om han har rätt
Hur hittade du Unive? från cosmo_bt
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna göra det så riktigt som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få coola bilar och lära känna folk
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja en den heter Impulse99 och några andra
Vad är ditt namn i verkligheten? Tage
Vad är ditt discord namn? crusty#3525
Vad är ditt födelsedatum? 6 Juli 2021
Berätta om din karaktär. min karaktär jobbar just nu på postnord, han är 21 år gammal för tillfället är han lite deprimerad för att hans fru lämnade han men det fixar nog sig. Hans intressen är bilar/fordon.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? för att jag tycker det är en väldigt bra server och jag vill t.ex kunna köpa bilar, gå in på blocket/twitter mm. desutom är jag väldigt bra på rp
Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? för att har hört från Cosmo_bt att det är den bästa svenska servern just mu och jag vill se om han har rätt
Hur hittade du Unive? från cosmo_bt
Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna göra det så riktigt som möjligt
Vad har du som mål att uppnå på Unive? att få coola bilar och lära känna folk
Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? ja en den heter Impulse99 och några andra