Inaktuell CrustLux | Ban Överklagan [wizzyy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CrustLux

Icke Medlem
Meddelanden
475
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198267859951/

Ditt Hex-ID: 1100001125583ef

Vad är din discord tagg? CrustLux#9009

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? Dag

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: En ny björn.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej själv. Kommer man från en skottlossning där polis är inblandad o ska ta sin vän t sjukan skulle jag aldrig springa in med mitt ansikte synligt med tanke på kameror. Därmed sprang jag in, lämna kroppen och sprang ut snabbt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Körde min vän euro till sjukan. Lämnade han där inne o sprang ut o fick ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker det är felaktig. De skillnad på mask på allmän plats ifall jag står på piren o bär mask men nu när det är scenario o man har stress skulle man aldrig tänka på o ta av sig masken.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad på över 3 månader så har ingen aning om tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? .

Har du lärt dig någonting efter din ban? Efter denna, nej faktsikt inte. Känner till regeln om att bära mask på offentlig plats men som sagt, var i scenario och hade stress för att dumpa min vän på sjukan och sedan åka tillbaka till alla andra.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka