Inaktuell CrustLux | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CrustLux

Icke Medlem
Meddelanden
475
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Lucas

Ditt discordnamn: CrustLux#9009

Ange ditt födelsedatum 7 Augusti 2004

Varför ska just du bli staff? Jag var staff ganska nyligen och blev demotad pga ni trodde något som inte stämde. Jag har hela tiden arbetat på bra. Jag sitter vid datorn minst 4 timmar om dagen och då är det endast Unive som gäller då jag inte spelar andra spel för tillfället. Jag rpar inte heller vilket gör att alla timmar jag spenderar vid datorn har tidigare varit staff arbete. Jag är 18 år och anser därmed att jag är med ordningsam och ordentlig när det kommer till vissa saker. Jag hade verkligen uppskattat att få komma tillbaka så snart som möjligt och fortsätta som OA för servervakt delen då jag kände att jag hade bra koll inom det området.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Som jag tidigare varit så har jag suttit vid datorn ungefär 4-5 timmar per dag och därmed enbart gjort saker relaterade till Unive.

Hur länge har du spelat på Unive? Just nu har jag lite över 700 timmar på fivem där ca 500 av dom är just på Unive.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja. Jag började i mars men blev demotad snabbt då jag var ny. Nu senast blev jag helper 12 september och blev promotad till mod och var aktiv fram tills ca 2 Januari. Jag anser att jag har väldigt bra erfarenheter kring att vara staff samt väldigt bra koll inom flera områden.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag är öppen för allt men hade verkligen uppskattat ifall jag fick komma tillbaka som OA för servervakt delen då jag kände att jag trivdes där och hade bra koll.

+rep var en sjukt bra staff och tyckte du gjorde ett super bra jobb

+rep svin bra mod. Ville alltid hjälpa till och fanns alltid där för folk. Jävligt trevlig kollega inom staff teamet och förtjänar en chans till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka