Nekad Crupz | Medlem ansökning [Skyle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crupz

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Crupz#1364

Vad är ditt födelsedatum? 1 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Crupz och är 18 år och bor i en ort. Gillar att hänga med andra folk och köra bil. Karaktären är ganska farlig men om man är 100 mot han är han 200 tillbaks. Tidigare i hans liv har han inte mått så bra och blivit bort adopterad när han var 13 år för att han inte lyssnade på vad sina föräldrar sa och att han hade dåliga betyg i skolan. I hans nya foster familj blir han slagen av sin pappa varje gång han gör något dumt. Han hade över 10 blåmärken på kroppen när han var 13-14 år. När han var 15 så fick han tag på sitt första vapen och det var en glock 19 som han fick av ett gäng. Sedan dess har han hotat väldigt många folk med sitt vapen och fått sitt första offer redan när han var 17 för att personen hade snackat skit om hans gamla föräldrar men polisen hade inte redigt ut vem det var som sköt personen. Nu när han är 18 har han lugnat ner sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra som en bra RP spelare för att jag har kört roleplay i andra spel i typ 3 år. Ibland kan jag vara väldigt social men oftast är jag social i normalt sätt. Jag kommer vara online på Unive rätt så ofta.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna och att t.ex. inte tänka på sig själv utan att det ska vara kul för alla.

Hur hittade du Unive? Min vän spelar på Unive och tycker att det är en bra RP server och då ville jag göra en ansökan för att vara med.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

När du har fått rollen kan du ta intervju i “Väntrum” under “Medlemskap AVD”

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka