Accepterad Crumblingbones | Whitelist ansökning [Kasper.Pet]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crumblingbones

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198967955953/

Vad är ditt namn i verkligheten? Kanogphol Putha

Vad är ditt discord namn? Crumblingbones#6652

Vad är ditt födelsedatum? 29 Januari 2001

Berätta om din karaktär. Angelina Fox är en 22-årig kvinna som älskar att resa runt världen, hon gillar att träffa nya människor och lära sig om olika kulturer. Hon är svenskt men var uppväxt i en Amerikansk hushåll. Där har hon aldrig känt sig sedd eller älskad på grund av att hennes föräldrar var för upptagna med deras jobb. Detta är anledningen till att hon reser runt världen för där finns det människor som ser, pratar med henne och ger henne den uppmärksamhet som hon har krävt hela sin uppväxt. Angelina är en singel kvinna som söker efter kärlek och hitta den rätta som tar hand om henne och älskar henne. Hon är en stark kvinna som står upp för mobbning, misshandel eller sexuella trakasserier som kastas mot henne då och då, och hon låter aldrig någon trycka ner henne.

Efter allt resande så hittade hon staden Unive som hon var intresserad att besöka eftersom hon har en väninna som bor där och som då rekommenderade denna stad till Angelina. Hon besökte staden, och i Angelinas överraskning så blev hon skockad hur människor i staden kom fram till henne och pratade med henne. Hon lärde känna massa trevliga människor i stan och kände sig väldigt välkommen. Här kände hon sig hemma, människor som ser henne, hon känner sig älskad och människor som pratar samma språk. Angelina blev kär i stan och bestämde sig direkt att flytta till underbara staden Unive.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag är en seriöst RP-rare som följer regler för att servern ska bli så bra som möjligt. Genom whitelist så får min karaktär flera roliga möjligheter och mera saker att göra för att kunna utveckla karaktären som person. Jag valde att spela på Unive på grund av just dess strikta regler som gör att servern håller sig till seriös RP och jag har inte hittat någon annan server som denna. Jag kommer finnas för personer som inte förstår hur man ska bete sig i servern och leda dem så dem också kan utveckla sina karaktärer och sitt tänkande vid RP eftersom denna servern har stor potential för att bli väldigt bra.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server?

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag kollade på en kompis spela och blev väldigt intresserad på grund av personerna som finns i stan och valde att själv spela på Unive.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Målet med mitt rollspel är att kunna inspirera personer som inte kör seriöst RP att faktiskt tänka om och få dem att vilja RP seriöst för att vi ska kunna ha kul tillsammans och utveckla stadens potential för ett bättre framtid.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken?

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka