Nekad Cruiser | Ban överklagan [Anton2]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cruiser

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198381154616/

Ditt Hex-ID: 110000119164138

Vad är din discord tagg? Jamal#9339

Vem var det som bannade dig? Tilda

Hur lång tid var din ban? 70 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov Vdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag körde på ett gäng poliser som stog mitt på en aktiv motorväg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag körde med min polare i en vit mercedes på motorvägen där vi precis kommit från Weed farmen. Min skärm rendrar inte ett antal poliser som står och blockerar motorvägen där vi kommer i 200 km/h. Jag hinner inte bromsa och en admin kommer och bannar mig instant.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Förstår hur ni tänker men om man tänker logiskt så borde ej polisen blockera motorvägen med 6 polisbilar inklusive poliser som står bakom utan någon sorts avspärrning innan för att vana föraren. I detta fall skulle jag säga att det var en felaktig ban men det är förståeligt eftersom admin inte såg helheten utan bara just det momentet.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har tagit lärdom att inte göra samma misstag 2 gånger vilket jag klarat mig bra på hittills. Men i detta fall kunde jag tyvärr inte litat på min skärm/ dator som inte rendrar fram poliserna i tid. Med detta sagt var det varken mitt eller admins fel eftersom att han/hon inte kunde vetat om detta i stunden.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Skulle hjälpa mycket om jag fick en förvarning i någon form av avspärrning som sagt men i detta fall kunde jag inte gjort något annorlunda eftersom jag inte fick reaktionen att bromsa pga min dator.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Köra mer försiktigt på motorvägen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka