Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199014527934/
Ditt Hex-ID: steam:11000013ed6c3be
Vad är din discord tagg? Yareddching07
Vem var det som bannade dig? Savage
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag satt med no windows och andra no props. Vilket var extremt fel av mig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja va vid torget o körde bil sen fick jag ban av savage, inget speciellt hände.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktigt, jag gjorde fel. Men anledningen till det var att jag helt enkelt behövde mer FPS för att min dator är riktigt dålig. sen glömde jag helt ärligt bort att man inte fick ha det, jag har bara kört 100k or die servrar på senaste och kom precis tbx till rp.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för mindre saker som t.ex mild fearrp, powergaming och lall.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använt tredjeparts mjukvaror. Det var dumt av mig och kommer aldrig hända igen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte använda detta igen och köra med tillåtet grafik pack. Jag kan lova att det inte händer igen!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja
Ditt Hex-ID: steam:11000013ed6c3be
Vad är din discord tagg? Yareddching07
Vem var det som bannade dig? Savage
Var är du bannad? FiveM Servern
Bild på banmeddelande:

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag satt med no windows och andra no props. Vilket var extremt fel av mig.
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Ja va vid torget o körde bil sen fick jag ban av savage, inget speciellt hände.
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Inte felaktigt, jag gjorde fel. Men anledningen till det var att jag helt enkelt behövde mer FPS för att min dator är riktigt dålig. sen glömde jag helt ärligt bort att man inte fick ha det, jag har bara kört 100k or die servrar på senaste och kom precis tbx till rp.
Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tidigare blivit bannad för mindre saker som t.ex mild fearrp, powergaming och lall.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använt tredjeparts mjukvaror. Det var dumt av mig och kommer aldrig hända igen.
Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att inte använda detta igen och köra med tillåtet grafik pack. Jag kan lova att det inte händer igen!
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja