Nekad crosswille | Medlem ansökning [Yxjäveln]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

crosswille

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad är ditt discord namn? Crosswille#2460

Vad är ditt födelsedatum? 20 September 2010

Berätta om din karaktär. Hej, jag heter Felix Karlsson jag är 22år gammal jag har blont hår och lite skägg. Jag älskar att gå i jeans och en hoodie. Tidigare så har jag jobbat som mekaniker i en annan stad, jag tycker om att skruva med bilar och även styla dem för att det finns så många olika sätt. Som person så är jag väldigt omtänksam, snäll och trevlig. Jag tycker om att umgås med mina vänner och hitta på roliga saker. På fritiden så brukar jag meka med min sons epa i garaget eller vara på gården och hålla på med djuren. Jag har två hundar, den ena heter Milo och den andra heter Hulken. Fiske och jakt är stora intressen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har spelat länge och kan bidra med bra scenarion och bra RP.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man spelar så att båda parter kan vinna i ett scenario.

Hur hittade du Unive? Via en kompis. Jag har många kompisar som vill att jag ska börja spela här.

Nekad, Utveckla frågorna "Vad kan du bidra med till serverns rp" Och "Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka