Accepterad Crosskille07 | Medlem ansökning[Z77]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Crosskille07

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Casper

Vad är ditt discord namn? crosskille07#7188

Vad är ditt födelsedatum? 26 Juni 2007

Berätta om din karaktär. Han heter olle svensson föd 1993-03-26 han hade en okej bra uppväxt föräldrarna lever fortfarande ihop och han har två små syskon han växte upp på en bondgård i södra Sverige. olle är dyslektiker men det ska inte hindra han för vad han brinner för. hans intressen är att köra tunga fordon det intresset fick han från värnplikten där han var lastbils chaufför han transporterade drivmedel och ammunition. han är inte så prat glad för att han vill inte göra bort sig för folk. hans fobier är att göra fel och att vara i vägen för folk han jobbar på att bli bättre att jobba med folk en att jobba själv. han var med om en kraftig brand i ladan. ladan brann upp och hans familj var tvungen att bygga upp en ny lada det gjorde det tufft att försörja sig hans familj var tvungna att slita som djur för att kara sig från kronofogden och sen des vill han jobba inom räddningstjänsten så att andra inte ska få ha de lika jobbigt som han hade det.

Vad kan du bidra med till serverns RP? en alvarlig RP genom att följa RPns regler då jag kommer att vara inne på Unive ofta. när jag RPar så har jag tänkt
att försöka bli brandman eller polis då jag åker på larm och löser mina uppgifter som jag får går inte det så ska jag satsa på civil RP och jobba inom tlx merkonom.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att man gör ett val så motparten har en fördel i scenariot tlx om man snor en bil och polisen ser det så det blir en bil jakt. då kan man ta en mer riskabel väg att fly tlx ta o fly på grus vägarna så det är letare att krascha än att ta och fly på motor vägarna/asfaltsvägarna hela tiden

Hur hittade du Unive? på Cosmos Youtube kanal

Vidare till muntlig intervju! Du har 48h på dig annars blir den automatiskt nekad!

Godkänd efter muntlig intervju, välkommen till Unive
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka