Accepterad Croniz | Medlem ansökning [Gabbe151x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Croniz

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
402
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Abod

Vad är ditt discord namn? .croniz

Vad är ditt födelsedatum? 12 Juli 2006

Berätta om din karaktär. Mohammed Andersson. En 24 årig som valde fel spår under hans liv. Allt började när hanns farsa började knarka. Mohammed då vid en ung ålder följde under sin farsas spår och valde samma väg. Redan vid 14 års åldern så blev Mohammed en muscht och jobbade sig uppåt till att bli boss över ett värdlsklass verksamhet, Vagos. Allt gick bra tills Mohammed grabbar valde att jiddra med fel grabbar och det blev ett stort krig mot Santos. Under kriget med santos så hände allt möjligt. Skottlossningar, döda, kidnappningar osv. Kriget blev löst flera gånger och det påbörjade på nytt hela tiden. Till slut valde Mohammed att stänga ned Vagos för att han klarade inte av att se unga personer dö framför honom. Men det betydde inte att han slutade med detta livet. Istället gick han med alla möjliga organisationer och till slut blev han en världskänd krimminel i Unive city.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har mycket att bidra med till servern. Jag har erfarenhet av att spela FiveM och har provat på olika yrken, vilket har gett mig en bred förståelse för spelet. Min främsta målsättning är att skapa en underhållande atmosfär där alla känner sig inkluderade och ingen blir utelämnad.
Jag kommer att vara en positiv kraft på servern och alltid finnas till hands när det behövs. Mitt mål är att se till att alla har roligt och trivs. För mig handlar spelandet främst om att ha kul, skapa nya vänskapsband och se till att alla mår bra.
OBS jag har även erfarenheterna av en staff på andra servrar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att sträva efter att båda parterna ska ha roligt, även om det kan innebära att förlora scenariot eller att tillåta något som kanske inte är optimalt för ens eget intresse, men som kan vara roligt för motparten.

Hur hittade du Unive? Har spelar på unive ett tag, men det började med att min vän rekommenderade den samt youtube.

Din medlemskap ansökan har godkänts, tråd låst flyttad till medlemskap ansökningar - arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka