Accepterad Croniz | Ban Överklagan [Wux]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Croniz

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
402
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199401055816/

Ditt Hex-ID: 110000155e0b648

Vad är din discord tagg? .croniz

Vem var det som bannade dig? Wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-07-19 203406.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Fearrp mot snuten samt att jag hetsade i ooc.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade jag nyligen kommit ig, efter länge. Jag skulle ta mig till th, men plötsligt började någon skjuta på oss. Efter skottlossningen försökte jag lämna platsen, och snuten hade nyss ankommit där de inte var ens nära mig när ja skulle hoppa in i bilen. Då sköt dem mig i benet från långt hålls avstånd. Jag blev väldigt arg eftersom vi kriminella inte får skjuta mot dem, men de kan skjuta oss utan konsekvenser. Därför valde jag att hoppa in i bilen och köra iväg, vilket ledde då till att jag körde på de flesta av dem samt att jag var otrevlig i ooc.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Anser absolut inte att det var felaktigt, dock ville jag gärna berätta min sida av historian.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. senaste var en lite sv ban av kerstin där hon skojade.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tills nästa gång skall jag inte köra iväg från snutarna, även ifall dem skjuter mig, istället tar jag klipp och hänvisar mig själv till support.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka