Accepterad Croniz | Ban Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Croniz

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
402
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199401055816/

Ditt Hex-ID: steam:110000155e0b648

Vad är din discord tagg? .croniz

Vem var det som bannade dig? Ludde

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-09-16 234348.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag valde att noclipa iväg medans våran bil krashade in i en buske.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att vi körde paintball. Efter matchen så hade vår bil försvunnit även fast vi låste den. Detta ledde till att vi var tvugna att sno en sönder saab som höll på dö när som. Bilen dog och jag pratade med min morsa. För att undvika att ett scenario skulle ske medans jag snackade med min morsa så noclipade jag iväg. Detta ledde till att jag inte rpade på skador när vi körde in i busken och jag åkte på den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag hade egentligen inte sagt att det var en felaktig ban, men det var heller inte en ren ban. Jag gjorde en mycket stor misstag när jag använde noclip för att undvika en krock medan jag pratade med min mamma. Vi kraschade istället in i en buske som i verkligheten nästan inte skulle ha påverkat oss alls. Denna buske var så hård som en sten, och vi befann oss i en totalt förstörd Saab som var i mycket dåligt skick. (Inget illa menat mot Saab, Philip, det är den bästa bilen!)

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Vad jag vet så har jag aldrig blivit bannad. Bara en felaktigt krim indragen som jag fick tillbaka min krim över.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nästa gång så borde jag vara kvar där och rpa på min skador istället för att vara så jävla inkompotent!

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att sluta vara så inkompotent och nästa gång så kommer mina konsekvenser vara ännu hårdare, ifall de finns en annan gång.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka