Accepterad Croniz | Ansökan till Servervakt [Neddan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Croniz

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
402
Reaction score
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Abod

Vad heter du på discord? .croniz

Vad är ditt Hex:ID https://steamcommunity.com/profiles/76561199401055816/

Ange ditt födelsedatum 12 Juli 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. Aktiv 3-4 timmar per dag

OBS!
Kan variera

Hur länge har du varit medlem på Unive? ungefär ett år.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/46739/Pictures/Screenshots/Sk%C3%A4rmbild%202024-03-13%20140714.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Enligt min uppfattning är en servervakt en person med mogenhet och omfattande kunskap inom rollspel (RP), som aktivt bidrar till servern genom att övervaka och se till att inga regelbrott inträffar. Dessutom är en servervakt ansvarig för att stötta och vägleda nya medlemmar på servern, särskilt de som kan behöva extra hjälp eller som inte är bekanta med reglerna. En servervakt fungerar som en förebild för andra medlemmar och är en extra resurs för serverns staffs, eftersom de kan hjälpa till med olika uppgifter och avlasta personalen när det behövs. En servervakt är alltid tillgänglig för att stödja personalen och säkerställa en positiv och trygg miljö för alla på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag strävar efter att bli en servervakt eftersom jag anser att jag besitter mogna egenskaper och en stark förmåga inom RP. Jag är noggrann med att alltid tänka igenom mina handlingar innan jag agerar och har för avsikt att respektera min roll som servervakt utan att utnyttja den för egen vinning. Min omtänksamhet och vilja att vara en positiv förebild för alla medlemmar på servern motiverar mig att söka denna roll. Jag brinner för att bidra till serverns välmående och att skapa en miljö fri från störande beteenden såsom lallande och störande spel, vilket jag ser som ett hinder för ett meningsfullt RP. Under min tid på servern, speciellt när jag agerar som polis och möter situationer där det finns förvirring kring regler, tar jag ofta rollen som en mentor för att hjälpa till att klargöra och upprätthålla reglerna på ett rättvist sätt.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Missbruk och korruption inom rollen som servervakt är helt och hållet desamma. Det innebär att man bryter mot reglerna på ett allvarligt sätt, till exempel genom att fuska i spelssituationer genom att revva sig själv för att undvika att förlora vapen, eller genom att använda funktioner som toggleid för att få obehörig fördel i spel. Servervaktens missbruk och korruption kan leda till att personen hamnar på en svartlista och förlorar sina privilegier inom servern. Det är den information jag har om ämnet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka