Accepterad Croniz | Anmälan - Theodoroo143

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Croniz

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
402
Reaction score
6
Ditt namn: .Croniz

Den du vill anmälas namn: .

Beskriv händelsen så utvecklat som du kan OBS! Detta är en överklagan på indragen krim där jag berättar min synvinkel, thedoro sa att jag skulle tagga han på den.

Händelsen började när vi var spridda runt berget och vingården med syftet att kidnappa en medlem från yakuza för att förhandla om att avsluta kriget. Vi hade noggrant spionerat på dem och samlat bevisbilder på vår prio grupp på alla deras aktiviteter. Trots att vi var väl gömda verkar det som att de upptäckte oss och började plötsligt skjuta från sitt hus. Det tvingade oss att storma dem och försöka eliminera dem en efter en. De hade hållit sig instängda i sitt hus i hela två timmar utan att komma ut. När de började skjuta mot oss från sitt gömställe gick det över gränsen.

Vår stormning tog längre tid än planerat och kanske gick över gränsen för vad som var lämpligt. Tyvärr ledde det till att jag och två andra dog och blev dumpade. Vi nådde ett stort mål med stormningen och det var att kidnappa deras boss. Vi försökte förhandla men insåg att det inte var möjligt att förhandla om människoliv, vilket tvingade oss att dumpa Berg. (När vi löste kriget först) Trots att vi hade en överenskommelse som avslutade kriget, bröt han den överenskommelsen bara en timme senare och startade konflikten igen.

(Andra gången vi lyckades kidnappa honom) Vi lyckades sedan kidnappa honom på nytt, men han vägrade avslöja någon användbar information utan satt istället och ljög för oss.

(Gårdagens kidnappning på honom) Under den senare delen av kidnappningen har jag inte mycket information eftersom jag inte var närvarande, men enligt mina vänner vägrade han att samarbeta och visade sig vara aggressiv.

Det här var min synvinkel från det hela långa scenariot!

Bevismaterial (t.e.x Youtube klipp, Medal.tv, Printscreens som Gyazo) Finns lite bevis ifall det behövs i pm

Du beskriver det som att ni ba låg väntades i ca 2 timmar då de vägrade gå ut ur sitt hus och sedan när de gick ut började skottningarna, hur kommer de sig att vi har skottloggs och var till och med och speccade huset under hela scenariot.

Gör om och va ärlig, förstå varför detta inte är okej och du kan göra för att förbygga sånt.
Gör så och dina öknar chanserna till återinkallad åtgärd.

De här var min synvinkel, jag berättade det jag såg och var med, vad som hände innan eller efter var jag inte med om. @Theodoroo143

Tillbaka