Accepterad cronix | Ban överklagan [Philip]

• Trådskapare Trådskapare yes.!?
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Y

yes.!?

Gäst
Användarnamn: cronix

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198145340695/home

Vad är din discord tagg? .wavy#2448

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? Jag tror modding då jag drog ett osmakligt skämt där jag sa att jag moddade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag satt i ett call med jätte många och dem alla vet att jag inte moddade utan bara chillade tills allt blev svart och jag klickade f8 och quit innan jag blev dödad och lootad. Sen finns ju chansen att jag är bannad pga skämtet och de är däremot helt rätt då mitt skämt var väldigt onödigt och jag tog ej situationen med moddaren på stort allvar.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja för powergaming för länge sedan men har blivit unbannad efter dess. Den bannen var helt rätt då jag powergamade men har lärt mig efter denna ban och powergamar inte längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle tagit situationen mer allvarligt och inte skrivet dedär skämtet då det enkelt kan misstolkas. Det var också väldigt onödigt att skriva skämtet då jag är en servervakt samt wl-ansvarig så jag ska visa ett gott exempel för alla andra medborgare och borde tänka innan jag skriver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska ta situationer med moddare på ett mycket större allvar och inte skämta bort det. Jag ska även tänka på vad jag skriver eftersom jag kan vara en "förebild" för medborgarna så dem ska följa en god "förebild" och inte någon som skämtar bort stora situationer. "Skickar igen för min banöverklagan blev godkänd men är fortfarande bannad i dc" Har inget med vad jag lärt mig, ville bara att ni skulle se.

Har du läst våra regler? Ja

Anv:GreenMan:ändarnamn: cronix

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198145340695/home

Vad är din discord tagg? .wavy#2448

Var är du avstängd? Discord servern

Vad är du bannad för? Jag tror modding då jag drog ett osmakligt skämt där jag sa att jag moddade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig då jag satt i ett call med jätte många och dem alla vet att jag inte moddade utan bara chillade tills allt blev svart och jag klickade f8 och quit innan jag blev dödad och lootad. Sen finns ju chansen att jag är bannad pga skämtet och de är däremot helt rätt då mitt skämt var väldigt onödigt och jag tog ej situationen med moddaren på stort allvar.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja för powergaming för länge sedan men har blivit unbannad efter dess. Den bannen var helt rätt då jag powergamade men har lärt mig efter denna ban och powergamar inte längre.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle tagit situationen mer allvarligt och inte skrivet dedär skämtet då det enkelt kan misstolkas. Det var också väldigt onödigt att skriva skämtet då jag är en servervakt samt wl-ansvarig så jag ska visa ett gott exempel för alla andra medborgare och borde tänka innan jag skriver.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att jag ska ta situationer med moddare på ett mycket större allvar och inte skämta bort det. Jag ska även tänka på vad jag skriver eftersom jag kan vara en "förebild" för medborgarna så dem ska följa en god "förebild" och inte någon som skämtar bort stora situationer. "Skickar igen för min banöverklagan blev godkänd men är fortfarande bannad i dc" Har inget med vad jag lärt mig, ville bara att ni skulle se.

Har du läst våra regler? Ja
Du säger att bannen är felaktig, då har du uppenbart inte förstått ditt problem här. Men jag står fast vid denna ban, det var jag som bannade dig från DC. Man går inte och säger att man har moddat när det precis skett en attack mot servern. Det är osmakligt, pinsamt och som att skjuta sig själv i foten om man nu är allvarlig att man vill spela på servern.

Men jag sa ju att om det var pga "skämtet" som jag inte ser som ett skämt längre så är den helt korrekt men om det är för att jag moddade så är den felaktig. Men eftersom du säger att det är pga det jag sa så är den absolut inte felaktig alls utan helt korrekt som jag säger där uppe. Tror inte du läste allt om jag ska vara helt ärlig för då skulle du sett vad jag skrev om dem olika situationerna som kan ha uppstått.

Mvh. cronix

Dessutom så tycker jag att det är lite pinsamt att jag aldrig fick förklara mig utan ni bara bannade mig och inga i staff-teamet förutom Pontus och JackonMamba försökte ens lösa situationen utan ni ignorerar bara mig. Jag tycker att ni skulle sagt att jag skulle sitta helt servermutat i eran kanal tills ni löst situationen och sedan pratat med mig om det jag skrev och varför. Kommer inte heller skriva varför och vad anledningen var utan jag väntar till jag får prata i ett röstsamtal om varför jag skrev det jag skrev.

Mvh. cronix

Dessutom tycker jag att det är en förnedring att du ens ifrågesätter om jag vill spela på servern då jag har varit väldigt aktiv och alltid försöker förbättra servern på dem sätt jag kan och sitter inne väldigt ofta på både forumet och kollar discord väldigt ofta.

Mvh. cronix

För mig var det ganska uppenbart att det inte var du som var moddaren när jag tog beslutet. Men det gör mig ändå frustrerad att man som Whitelistad spelare, servervakt går ut och uttalar sig så. Därför var mitt resonemang att du får skylla dig själv. Jag ifrågasatte inte om du vill spela på servern, men det är de facto att skjuta sig i själva i foten att säga att man moddat efter att en modattack precis skett. Det var därför jag tyckte det var märkligt att du gjorde det.

Nu i efter hand så tycker ju även jag att det är jätte dåligt att jag skrev det där och jag skäms över att jag ens skrev det. Men jag har lite problem med att tänka innan jag skriver. Just i stunden när jag satt med jätte många så tyckte jag att det var roligt och vi skrattade lite men sen när jag kom in till er och ni alla typ börja skrika på mig så ville jag bara lugna ner situationen lite så vi kunde prata i en normal ton men sen efter 3 sekunder blev jag bannad.

Och jag håller med dig om att det är att skjuta sig själv i foten när jag skriver något sånt där. Och jag förstår att du bannade mig just då men sen så svarade ingen och jag fick ingen som helst respons och jag tycker att ni kunde ha skrivit. Jag tänker fråga nu om det finns en chans för mig att komma tillbaka eller om jag bara borde ge upp och sluta på servern för om det inte finns någon chans för mig att komma tillbaka så vill jag veta det.

Mvh. cronix

Tack för ditt Ban Överklagande. Ditt Ban Överklagande har Godkänts.
Tråd flyttas till Ban Överklagande - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka