Accepterad cronix | Ban överklagan[GH0ST]

• Trådskapare Trådskapare yes.!?
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Y

yes.!?

Gäst
Användarnamn: cronix

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198145340695/home

Vad är din discord tagg? .wavy#2448

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? powergaming

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel då min bil gjorde en framåtvolt och sedan landande den på däcken och sedan sladdar till och stannar av sig själv. När detta hände så hoppar jag långsamt ut ur bilen och kryper iväg från platsen. Jag var påväg från ett bankrån och då känner jag att jag har adrenalin i kroppen och kan ta mig ifrån platsen. Men jag förstår helt att jag blev bannad för powergaming när jag tänker på det i efterhand. Var även väldigt otrevlig mot staffsen som bannade mig så de vill jag be så hemskt mycket om ursäkt för.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. Ja jag har varit avstängd förut för taskig mot spelare ooc vilket var dumt av mig men tyckte att scenariot var påtvingat och då blev jag förbannad. Staffsen som sedan kom hjälpte till.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänkt efter innan jag gjorde det och legat kvar. Jag hade även kunnat lyssnat på staffsen bättre i support och inte varit otrevlig.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att jag skulle legat kvar i sånna lägen och att tänka på mitt temprament när jag pratar med staff.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka